Marketing

Marketing to bardzo szerokie pojęcie, które obejmuje wiele zagadnień. Podpowiadamy, po które książki warto sięgnąć i jaką wiedzę można w ten sposób uzyskać. Oto kilka obowiązkowych pozycji.

Marketing 4.0 – Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

To ceniona książka dla wszystkich osób, które interesują się marketingiem i pragną poszerzyć horyzonty. Autorzy to prawdziwe autorytety w swoim fachu, którzy podpowiadają, jak poruszać się po tak dynamicznie zmieniającej się dziedzinie i dotrzeć do wielu klientów. 

Książka pt. „Marketing 4.0” wiele mówi na temat zachowań klientów, a także zwraca uwagę, jakie działania należy podejmować, aby rozwijać własną markę. W ocenie autorów duże znaczenie ma również władza na rynku oraz rozpad subkultury, który wywiera wpływ na przyszłych konsumentów. 

Ponadto doświadczeni autorzy wiele piszą na temat nowych zasad, które rządzą w marketingu oraz tzw. momentów „WOW”. Po lekturze książki czytelnik powinien zrozumieć, w jaki sposób budować lojalną bazę klientów oraz skutecznie wpływać na ich wybory. Książkę możesz kupić w sklepie internetowym Albrecht. Znajdziesz tu również e-booki, audiobooki, a także wartościowe szkolenia.

Marketing – Philip Kotler, Kevin Lane Keller

Ta pozycja nazywana jest biblią marketingu. Stanowi podstawową lekturę dla wszystkich menadżerów oraz osób, które aspirują na takie stanowiska. Treści zawarte w książce są uniwersalne i uwzględniają zmiany, jakie zachodziły przez ostatnie lata w obszarze marketingu. 

Znajdziesz tu wiele porad, które pomogą Ci przezwyciężać trudne momenty, a nawet wygrać z kryzysem gospodarczym. Autorzy dopasowali swoje dzieło do wyzwań, jakie przed menadżerami stawia XXI wiek. Dzięki temu czytelnik z łatwością zrozumie, jak w praktyce wykorzystać zdobytą wiedzę. 

Po lekturze dowiesz się, jak tworzyć strategie i plany marketingowe. Ponadto dużo łatwiej będzie Ci utrzymać relacje z klientami, a tym samym zbudować silną markę. W książce odkryjesz również przepis na skuteczne kształtowanie ofert rynkowych oraz długofalowe wzrosty. Zdecydowanie warto sięgnąć po tę pozycję i zajrzeć na stronę sklepu internetowego Albrecht.

Marketing – Brian Tracy

Autor tej pozycji dzięki swoim bestsellerom znany jest na całym świecie. Trudno się dziwić, gdyż jego wiedza pomogła już wielu menadżerom i właścicielom firm. W książce
pt. „Marketing” Brian Tracy zdradza, jak odczytywać potrzeby klientów oraz w jaki sposób można je spełnić.

Ponadto książka pomoże Ci w budowaniu bazy klientów, a także podpowie, jak wyróżnić się na tle konkurencji. Kolejnym ważnym zagadnieniem jest badanie rynku oraz właściwe wykorzystywanie analiz, aby móc podejmować najlepsze decyzje. Wszystkie te informacje pozwolą Ci w pełni wykorzystać swój potencjał i osiągnąć sukces bez względu na branżę, jaką reprezentujesz.